Babamigurumi, minden, ami gurumi

Babamigurumi

Megszületett Rozita

2015. május 04. - B.u.c.a.

Örömmel értesítelek, hogy 2015. április 17-én, a hajnali órákban megszületett Rozita.
65 centi és 525 gramm.
Baba is és készítője is jól vannak!
:)

Egyszerűen lehetetlenség volt ellenállni ennek a meseszép babának. Amint megláttam, rögtön nyúltam is a bankkártyámért, hogy megvásároljam. Ekkora összeget még sosem fizettem mintáért, halkan jegyzem meg féltem is kicsit, milyen leírást kapok a pénzemért cserébe. Rendkívül elégedett voltam vele! Annyira érthetően van a leírás, hogy szinte már kezdő horgolóknak is ajánlott! Arról nem is beszélve, hogy az egyes részeket még sok-sok fényképpel is illusztrálja (szám szerint 107), remek kis anyag!

Erre nem tudom mondani, hogy pár nap alatt elkészült, igencsak sok munkaórám van benne, de úgy érzem megérte. Olyan szép, hogy szinte már vitrinben lenne a helye. De nem azért csináltam, hogy egy üvegajtó mögött porosodjon, hanem hogy kedvét lelje benne egy kislány, szeretgesse, ölelgesse, hiszen olyan puhán tömött, hozzábújjon éjszaka, vagy nappal igazi babásat játsszon vele. Azt hiszem magamnak is kell egyet készítenem :) :)

 

img_3170.JPG

img_3171.JPGimg_3178.JPGimg_3173.JPG

img_3175.JPG

img_3180.JPG

img_3182.JPG

img_3184.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamigurumi.blog.hu/api/trackback/id/tr407378460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása