Babamigurumi, minden, ami gurumi

Babamigurumi

Mire figyelj, ha belekezdesz a horgolásba

A címke tárolására

2015. április 20. - B.u.c.a.

Kezdő horgolóként türelmetlenül vártam, hogy nekikezdhessek a kiválasztott mintám elkészítésének. Fogtam a fonalat, megszabadítottam a címkéjétől és már hozzá is láttam. A hulladék fonalak, címkék rendszerint a szemetesben landoltak.

HIBA VOLT!

Rutinosabbként most látom mennyire badarság volt ezektől megválni. Most aztán találgathatok, hogy melyik fonalcsalád leszármazottja volt az a szép rózsaszínű, amelyikből az első amigurumi cicámat horgoltam. Persze amennyi fonal megmaradt, az nem elég a kinézett horgolt nyári sapka elkészítéséhez, pótolni meg nem tudom, hiába nézegetem naphosszat az internetes boltokat.

Így nagyon fontos, hogy még mielőtt nekiállunk a munkának, vágjunk le egy kis darabot a fonalunkból és azt kössük, ragasszuk, tűzzük rá a címkére. Teljesen mindegy milyen módszerrel tesszük ezt, a lényeg, hogy tegyük!! Oly módon, hogy az a későbbiekben se essen le a címkéről, ugyanis amikor már temérdek sok címke összegyűlt, és elkezdenek lepotyogni a levágott fonal darabok, akkor ott vagyunk ismét, ahol a part szakad.

Én még az alábbiakat teszem:

- ráírom a címkére, hogy mit készítettem belőle 
- illetve néhány tulajdonságot (pl. amigurumihoz kiváló, szöszölődik, vastag, rugalmas, stb.)

Akinek több ideje van, ilyen csodaszép könyvecskében is vezetheti a címkéket, jegyzetekkel kiegészítve:

Vagy fonalcsaládokra, színekre lebontva rendezheti a következőképp:

Esetleg komplett mappába gyűjtheti, eképp:

Vagy így:

Esetleg így:

Ha egyszer lesz egy kis szabadidőm, és abban nem horgolni fogok szokás szerint, akkor remélem nekem is lesz csodaszép fonal rendszerező mappám. Addig is marad a kosaras megoldás:

cimke.jpg

Egy a lényeg, hogy ez a lépés ne maradjon ki az elején, pár pillanat az egész, viszont nagyon sokat nyerhetünk vele!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamigurumi.blog.hu/api/trackback/id/tr347378402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása